جوان سازی پوست صورت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوان سازی پوست صورت
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 88
نویسنده : admin

جوان سازی پوست صورت

پوست بر اثر افزایش سن به تدریج کلاژن آن کاهش پیدا کرده، نازک تر می شود و بافت نگه دارنده آن ضعیف می شود و با گذشت زمان چروک های ریزی که در ابتدا فقط در زمان اخم، خندیدن و یا تحرکات عضلات صورت ایجاد شده به شکل چروکهای عمیق تر نمایان گردیده که در حالت استراحت پوست نیز وجود دارند. به جز چروک تغییرات دیگری شامل لکه های حاصل از آفتاب و بروز عروق برجسته تلانژ کتازی نیز از علائم دیگر پیری پوست است .

 
برنامه ضد لک و روشن کنندگی تالگو 
.بخش مهمی از مشکلات پوستی به دلیل عدم توزیع یکنواخت ملانین در سطح پوست می باشد که ایجاد لک می کند
 
 

ماساژ لاغری

شاید هیچکس درباره خواص درمانی این شیوه درمانی در درمان اضافه وزن شنیده باشد. امروزه درمانگران بسیاری در سراسر دنیا اعتقاد دارند که كه استفاده از ماساژدرمانی به تنهایی یا به‌عنوان درمان كمكی در كنار شیوه‌های درمانی می‌تواند نتایج بسیار مناسبی را در روند كاهش وزن داشته باشد. یكی از ساده‌ترین تكنیك‌های این روش كه در خانه قابل ارائه به اعضای خانواده‌است، در این جا با یكدیگر مرور می‌كنیم. در این روش با شیوه ماساژ برای لاغری موضعی پهلو، بازوها و ران‌ها آشنا می‌شوید .

 




:: برچسب‌ها: جوان سازی پوست صورت,پوست,انواع جوانسازی پوست,راههای جوان سازی پوست صورت,ماسک جوانسازی پوست,ماساژ لاغری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: